FAQ

Informacje dotyczące wysyłki

Jakie są dostępne formy wysyłki?

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost, firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej. Czas dostawy wynosi maksymalnie 1- 2 dni robocze na terenie Polski;

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 24h, liczone od momentu złożenia zamówienia (za pobraniem) lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (karta płatnicza/przelew/transferuj.pl). Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.

Jak przebiega proces wysyłkowy?

Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, bądź 1-2 dni roboczych od dnia zaksięgowania należnej wpłaty w przypadku płatności kartą bądź przelewem. Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi do 3 dni roboczych, a kurierem do 2 dni roboczych liczonych od dnia wysłania paczki przez Sklep Internetowy www.lysaowca.pl

Informacje dotyczące reklamacji i gwarancji

W jakim czasie i w jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?

W sytuacji, gdy zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań masz pełne prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.  Proces zwrotu zakupionego towaru składa się z kilku, bardzo prostych kroków:

  1. Przygotuj formularz o odstąpieniu od umowy
  2. Skompletuj przesyłkę (zwracane produkty, formularz)
  3. Zaadresuj i wyślij przesyłkę na adres – lysaowca.pl Aleksandra Pigóra, Nowe Osiedle 7, 55-050 Sobótka z dopiskiem ZWROT

W jakim czasie zostanie dokonany zwrot wpłaconej kwoty?

Zwrot należności za oddany towar nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zazwyczaj zwrotu wpłaty dokonujemy do 3 dni roboczych od daty przyjęcia przesyłki ze zwracanym towarem.

Masz więcej pytań?